اسلایدر

مرتضی پاشایی شایعه سرطان خود را تکذیب کرد!

§©!§A®!A/\/!A/\/./\/\U
موسیقی آریایی
Home Posts Archive Profile FeedBack RSS Designer
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان A®!A/\\/!A/\\/./\\/ \U§!CS و آدرس arianian.musics.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب ارسالی

مرتضی پاشایی : خوشبختانه بر خلاف شایعاتی که این روزها در مورد خودم و مخصوصاً وضعیت جسمانی ام به گوشم می رسد سرحال و با قدرت روی صحنه کنسرتها حاضرم. در چند روز اخیر در خدمت مردم خوبِ ایلام بندر عباس عسلویه لاهیجان گرمسار و چالوس و چند شهر دیگربودم . به لطف خداوند تمامی اجراها به بهترین شکل انجام شده . ۶ ام اسفند ماه در تهران مثل همیشه برای مردم خوبمان خواهم خواند و بعد از آن هم ادامه تور شهرستانها را برگزار خواهم کرد . نمی دانم علت این همه شایعه پراکنی چیست ولی به زودی در مصاحبه ای تمام حرفهایم را با هوادارانم خواهم زد.

 

انرژی مثبت و اجرای قوی «مرتضی پاشایی» پاسخ قاطع به شایعات مرتضی پاشایی خواننده آلبوم «یکی هست» این روزها به شدت درگیر اجراهای تور شهرستان خود است و طی روزهای گذشته نیز در شهرهای شمالی کشور به اجرای کنسرت پرداخته است.
پاشایی هفته گذشته به مدیریت مهدی کرد در شهر چالوس و با استقبال مخاطبین به اجرای برنامه پرداخت.
شایعه سازان، برای این خواننده نیز شایعه هایی درست کرده بودند که اجرای قوی و انرژی مثبت مرتضی پاشایی پاسخ قاطعی به این حاشیه ها داد، خود پاشایی نیز در صفحه شخصی اش در این زمینه یادداشتی را منتشر کرده است که در ادامه می توانید دنبال کنید:«خوشبختانه بر خلاف شایعاتی که این روزها در مورد خودم و مخصوصاً وضعیت جسمانی ام به گوشم می رسد سرحال و با قدرت روی صحنه کنسرتها حاضرم. در چند روز اخیر در خدمت مردم خوبِ ایلام بندر عباس عسلویه لاهیجان گرمسار و چالوس و چند شهر دیگربودم . به لطف خداوند تمامی اجراها به بهترین شکل انجام شده . ۶ ام اسفند ماه در تهران مثل همیشه برای مردم خوبمان خواهم خواند و بعد از آن هم ادامه تور شهرستانها را برگزار خواهم کرد. نمی دانم علت این همه شایعه پراکنی چیست ولی به زودی در مصاحبه ای تمام حرفهایم را با هوادارانم خواهم زد.»

 



برچسب‌ها:
[ جمعه 9 اسفند 1392برچسب:, ] [ 13:13 ] [ محمّد گلماه ]


ابر برچسب
درباره وبلاگ

welcome to my weblog!
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 96731
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



دریافت كد ساعت